• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
6
مدیرعامل کارخانه روغن فرآیند خبر داد:

در صورت رفع مشکلات، تا پایان سال 300 نفر مشغول به کار خواهند شد

  • کد خبر : 5986
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
در صورت رفع مشکلات، تا پایان سال 300 نفر مشغول به کار خواهند شد
صدای خاوران-اگر مشکلات کارخانه بر اساس مصوبات بانک مرکزی برطرف و سهمیه روغن بیشتری اختصاص یابد؛ تا پایان سال 300 نفر مشغول به کار خواهند شد.

مدیرعامل کارخانه روغن فرآیند گفت: اگر مشکلات کارخانه بر اساس مصوبات بانک مرکزی برطرف و سهمیه روغن بیشتری اختصاص یابد؛ تا پایان سال 300 نفر مشغول به کار خواهند شد.

محمدرضا شریعت‏ جعفری با بیان این‌که در حال حاضر 50 نفر کارگر بیمه‌شده و 15 نفر نیز به‌صورت روزمزد در کارخانه مشغول به کار هستند؛ افزود: ظرفیت اشتغال کارخانه روغن فرآیند بیش از500 نفر است که اگر مدیران بانک سپه بر اساس مصوبات بانک مرکزی عمل کرده و بهره‌های مرکب لحاظ شده در بدهی این شرکت و شش درصد جرائم مرتبط با آن را حذف کرده و چگونگی نحوه محاسبات را به ما اعلام نمایند، بیشترِ مشکلات این کارخانه برطرف می‌شود.

وی تلاش‌های نماینده محترم مردم کاشمر در مجلس شورای‌اسلامی را ستودنی دانست و گفت: حجت‌الاسلام نیک‌بین با تمام توان در حل مشکلات کارخانه و افزایش سهمیه روغن از هیچ کوششی فروگذار نیستند که امیدواریم تلاش‌های‌شان به نتیجه برسد.

وی ضمن تشکر ویژه از مساعدت‌های قوه قضائیه، بار دیگر از قضات محترم دادگاه تقاضا کرد؛ جهت تعیین تکلیف بدهی‌های کارخانه برابر مدارک ارائه‌شده کارشناس رسمی بانکی را تعیین نمایند.

شریعت‌جعفری خاطرنشان کرد: اگر قوانین بانک مرکزی لحاظ شود، مشخص خواهد شد این کارخانه که در زمان اقدامات بانک سپه در سال 97 به‌جای پیگیری وصول مطالبات واقعی‌اش از طریق قانونی، از هیئت‌مدیره مصالحه امضا گرفته و مطالبات خود را برخلاف مصوبات بانک مرکزی، حدود 98 میلیارد تومان اعلام کرده، که فقط60 میلیارد تومان بدهکار بوده و اقدامات بانک بر اساس مطالبات غیرواقعی صورت گرفته است که موجب ورود خسارات زیادی به شرکت شده و هم‌اکنون نیز بانک سپه با اقدامات و دعاوی متعددی که به‌طور موازی مطرح می‌نماید، مانع فعالیت شرکت می‌شود و مانند گذشته مدعی مبالغی است که هیچ انطباقی با مقررات بانک مرکزی و مطالبات واقعی بانک ندارد که امیدوارم قوه قضائیه هم‏چون گذشته با درایت و صبر و دقت‌نظر در مصوبات بانک مرکزی و قوانین موجود و با عنایت به سیاست‌های نظام نسبت به مشکلات این کارخانه ورود کرده و فرصتی به مدیران این کارخانه داده شود که مجدد چرخه اقتصاد و تولید منطقه به حرکت درآید.

مدیرعامل کارخانه روغن فرآیند در پایان از مسئولین استان و شهرستان به‌ویژه فرماندار محترم تقاضا کرد با سعه‌صدر و اعتماد به مدیریت مجموعه هم‏چون گذشته در رفع مشکلات این کارخانه پیش‌قدم بوده و همراهی لازم را انجام دهند.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5986
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.