• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
10

حضور پررنگ دانشگاه و دانشگاهیان در جامعه ضروری است

  • کد خبر : 1177
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
حضور پررنگ دانشگاه و دانشگاهیان در جامعه ضروری است
فرماندار کاشمر حضور جدی و پررنگ‌تر دانشگاه و دانشگاهیان در جامعه جهت حل مشکلات مختلف بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای خاوران، فرماندار کاشمر در اولین روز کاری خود پس از انتصاب در این سمت در معیت معاونین سیاسی، اجتماعی و عمرانی و برنامه‌ریزی و بخشداران بخش مرکزی و کوهسرخ از تنها حوزه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در مرکز آموزش عالی کاشمر بازدید کرد.

مسلم ساقی در حاشیه این بازدید در نشست مشترکی با رییس مرکز آموزش عالی کاشمر طی سخنانی بر نقش دانشگاه در توسعه منطقه تاکید نمود.

وی حضور جدی و پررنگ‌تر دانشگاه و دانشگاهیان در جامعه جهت حل مشکلات مختلف بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی را خواستار شد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری کاشمر نیز در این نشست با اشاره به عملکرد مثبت مرکز آموزش عالی کاشمر طی یک‌سال اخیر، بر لزوم ایجاد دبیرخانه دایمی همایش توسعه پایدار در مرکز آموزش‌عالی کاشمر را تاکید کرد.

مهدی نایه‌در اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های فیزیکی و علمی دانشگاه در زمینه مشاوره به مسئولان منطقه بهره برد.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر همچنین در ادامه این نشست با ارایه گزارشی از عملکرد دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی اظهار داشت: خوشبختانه مرکز آموزش عالی کاشمر در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خویش توانسته به خوبی نقش خود را ایفا کند.

دکتر هادی معماریان خلیل‌آباد از فرماندار جدید خواست؛ از محل اعتبارات متوازن استانی و در اختیار، به این دانشگاه کمک نماید تا هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی پروژه احداث پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر رقم بخورد.

گفتنی است؛  امسال برای دومین سال آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد کاشمر در مرکز آموزش‌عالی کاشمر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1177
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.