• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
5

جذابيتي براي ورود سرمایه‌گذار فراهم نشد

  • کد خبر : 8542
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۲۷
جذابيتي براي ورود سرمایه‌گذار فراهم نشد
صدای خاوران-فرماندار کاشمر با اشاره به نياز منطقه به يک کشتارگاه صنعتي مدرن و بروز گفت: رشد توليد و مهار تورم در گرو حضور سرمایه‌گذار است، از سويي سرمایه‌گذار امنيت می‌خواهد و افزايش بهره‌وری، ولي متأسفانه در سطح استاني و کشوري نتوانسته‌ایم جذابيتي ايجاد کنيم که سرمایه‌گذار به‌صورت ويژه در اين حوزه ورود کرده و تمايل به سرمایه‌گذاري داشته باشد.

فرماندار کاشمر گفت: متأسفانه در سطح استاني و کشوري نتوانسته‌ایم جذابيتي ايجاد کنيم که سرمایه‌گذار به‌صورت ويژه ورود پیدا کرده و تمايل به سرمایه‌گذاري داشته باشد.

امير دايي‌صراف در ديدار مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه اداره کل، بر حمايت از کارآفريني مبتني بر دانش براي رشد توليد در حوزه دام و فرآورده‌های دامي تأکید کرد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم‌رهبري و نام‌گذاری امسال بنام افزايش توليد، اظهار کرد: وقتي توليد را رشد بدهيم اشتغال و توسعه اشتغال هم در آن مستتر می‌شود.

فرماندار کاشمر عنوان کرد: چون در حال حاضر اولویت اضطراري کشور اقتصاد است، اقتصاد مساوي اشتغال و اشتغال يعني معيشت مردم، بنابراين بايد سعي کنيم گام‌های مؤثری براي حل مشکلات مردم برداريم.

دايي‌صراف گفت: بايد تمام تلاش‌مان را معطوف به خلاقيت در امر توليد کنيم چون خلاقيت منجر به نوآوري و نوآوري منجر به کارآفرینی و کارآفريني تبديل به فن‏آفريني و فن‏آفريني يعني کارآفرینی مبتني بر دانش می‌شود.

وي ضمن اشاره به مشکلات کشتارگاه دام اظهار کرد: با همکاري دامپزشکي و شهرداري گام‌های مؤثر و مفيدي برداشته‌شده ولي کافي نيست.

فرماندار کاشمر با اشاره به نياز منطقه به يک کشتارگاه صنعتي مدرن و بروز گفت: رشد توليد و مهار تورم در گرو حضور سرمایه‌گذار است، از سويي سرمایه‌گذار امنيت می‌خواهد و افزايش بهره‌وری، ولي متأسفانه در سطح استاني و کشوري نتوانسته‌ایم جذابيتي ايجاد کنيم که سرمایه‌گذار به‌صورت ويژه در اين حوزه ورود کرده و تمايل به سرمایه‌گذاري داشته باشد.

وي از کارشناسان دامپزشکي استان حاضر در جلسه خواست طي گزارشي تخصصي پيشنهادهايي براي سرمایه‌گذاري در اين حوزه به فرمانداري کاشمر ارائه نمايند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم و ضروري از جانب فرمانداري با همکاري دامپزشکي صورت پذيرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8542
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.