• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
9

تصادفات منجر به فوت خراسان‌رضوی 63 درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 5430
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
تصادفات منجر به فوت خراسان‌رضوی 63 درصد افزایش یافت
صدای خاوران-دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان‌رضوی گفت: تعداد فوتی‌های دوماهه ابتدایی سال ۹۹ در تصادفات درون‌شهری، برون‌شهری و روستایی خراسان‌رضوی ۹۷ مورد بوده که این آمار در دو ماهه ابتدایی امسال با افزایش ۶۳ درصدی به ۱۵۸ نفر رسیده است.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان‌رضوی گفت: تعداد فوتی‌های دوماهه ابتدایی سال ۹۹ در تصادفات درون‌شهری، برون‌شهری و روستایی خراسان‌رضوی ۹۷ مورد بوده که این آمار در دو ماهه ابتدایی امسال با افزایش ۶۳ درصدی به ۱۵۸ نفر رسیده است.

مهدی حسینی، در نشست شورای ترافیک خلیل‌آباد با اشاره به نقاط پر تصادف شهرستان‌های خراسان‌رضوی، عنوان کرد: همه‌ساله با هماهنگی پلیس راهور استان در ابتدای سال وضعیت نقاط استعلام شد و پس از ارسال به فرمانداران باید در اولویت شورای هماهنگی ترافیک شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی با بیان این‏که خوشبختانه خلیل‌آباد یکی از شهرستان‌های خوش عملکرد استان در بحث شورای ترافیک است، مطرح کرد: ۱۳۹ نقطه درون‌شهری پر تصادف خراسان‌رضوی توسط پلیس راهور استان شناسایی‌شده که سه نقطه مربوط به شهرستان خلیل‌آباد است و این نقاط باید در اولویت برنامه‌ریزی قرار گیرد و نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شود.

وی با تأکید بر این‏که ۴۶ مورد فوتی در دو ماهه ابتدایی سال ۹۹ در تصادفات درون‌شهری استان خراسان‌رضوی داشتیم که این آمار در مدت مشابه امسال به ۵۰ نفر فوتی رسیده است، بیان کرد: در ۲ ماهه ابتدایی پارسال ۴۰ نفر فوتی در تصادفات برون‌شهری داشتیم که این آمار امسال به ۹۰ نفر فوتی رسیده است.

حسینی با اشاره به این‏که ۱۱ مورد فوتی در ۲ ماهه ابتدایی سال ۹۹ در تصادفات روستایی استان خراسان‌رضوی بوده که این آمار در مدت مشابه امسال به ۱۸ نفر رسیده است، عنوان کرد: ۹۷ مورد فوتی در دوماهه ابتدایی سال ۹۹ به ۱۵۸ نفر در دوماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ رسیده است که ۶۳ درصد افزایش تلفات در استان به ثبت رسیده است.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5430
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.