• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
4

بیش از 135 میلیارد ریال در پروژه‌های روستایی بخش مرکزی هزینه شد

  • کد خبر : 6373
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
بیش از 135 میلیارد ریال در پروژه‌های روستایی بخش مرکزی هزینه شد
صدای خاوران-بخشدار بخش مرکزی کاشمر گفت: از ابتدای امسال بیش از135 میلیارد ریال در پروژه‌های روستایی بخش مرکزی هزینه شده است.

بخشدار بخش مرکزی کاشمر گفت: از ابتدای امسال بیش از135 میلیارد ریال در پروژه‌های روستایی بخش مرکزی هزینه شده است.

سعید چیتی افزود: اگر امروز شاهد پیشرفت‌های خوبی در ایران اسلامی و فعالیت‌های عمرانی متناسب در روستاها هستیم به دلیل جان‌فشانی شهدای بزرگ از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.

وی با بیان این‌که نهال انقلاب‌اسلامی با پشتوانه مردم به درخت تنومند و مقاومی تبدیل شده است، روستاهای کشور را تأمین‌کننده بخش قابل‌توجهی از مایحتاج و فعالیت‌های اقتصادی دانست و گفت: فعالیت‌های عمرانی که طی این سال‌ها با همکاری خوب دهیاران و اعضای شورای‌اسلامی روستاها و همت و همراهی خیرین و روستازادگان صورت گرفت موجب آبادانی و آسایش بیشتری برای روستائیان شده است.

بخشدار بخش مرکزی عنوان کرد: برای جلوگیری و کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و مناطق حاشیه‌ای باید نسبت به تأمین امکانات عمرانی و خدماتی توجه بیشتری نمود.

وی تصریح کرد: بخشداری بخش مرکزی کاشمر با همراهی و مشارکت اهالی روستاها و روستازادگان نیز پروژه‌های مختلفی را برای آبادانی روستاهای این بخش به سرانجام رسانده‌ است.

چیتی با بیان این‌که طی10 ماهه امسال بیش از 135 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی در روستاها هزینه شده است، اجرای ابنیه شامل کانال، جدول، کانیو جهت دفع آب‌های سطحی به طول12 هزار متر با اعتباری بالغ‌بر 23 میلیارد ریال را از جمله این پروژه‌ها دانست که انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح‌های هادی در روستاها نیاز به بازگشایی و توسعه معابر است که در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون دومیلیارد ریال هزینه شده است، همچنین برای اجرای زیرسازی معابر به مساحت 91 هزار مترمربع اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال هزینه گردید.

بخشدار مرکزی کاشمر از هزینه شدن33 میلیاردریال برای اجرای آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی به مساحت 38 هزار مترمربع خبر داد و گفت: برای اجرای بتن‌ریزی در بافت فرسوده روستاهای بخش مرکزی به مساحت41 هزار مترمربع35 میلیارد ریال و برای تکمیل سالن ورزشی روستای فدافن نیز اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده را اصلاح هندسی میادین روستاهای قوژد و فدافن با اعتبار 4 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای احداث پارک و فضای سبز روستای تل‌آباد اعتباری بالغ‌ بر 2 میلیارد ریال و برای ساخت پنج واحد تجاری به مساحت 143 مترمربع نیز اعتباری حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است.

چیتی تأکید کرد؛ بدون‏شک برای نتیجه و به بهره‌برداری رسیدن تمامی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی برای روستاها نیازمند همراهی ارزشمند خیرین و روستازادگان مقیم در شهرهای دیگر هستیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=6373
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.