• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
11
به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار صورت گرفت؛

آغاز دیدار فرماندار با مدیران نشریات و خبرنگاران با حضور در نشریه آوای‌کاشمر

  • کد خبر : 1802
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
آغاز دیدار فرماندار با مدیران نشریات و خبرنگاران با حضور در نشریه آوای‌کاشمر
فرماندار کاشمر با حضور در نشریه آوای‌کاشمر به عنوان قدیمی‌ترین و پیشکسوت‌ترین نشریه منطقه ضمن گرامی‌داشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار دیدار خود با مدیران و خبرنگاران نشریات شهرستان را آغاز کرد.

در این دیدار که معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی وی را همراهی می‌کردند؛ فرماندار کاشمر گفت: اولین جایی که امروز حضور پیدا کردیم، به خاطر قدمت آن دو هفته نامه آوای‌کاشمر بود.

وی عنوان کرد: از گذشته و زمانی که در دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بودم، نشریه آوای‌کاشمر را به خوبی می‌شناختم و آن را تحلیل محتوا می‌کردیم.
در ادامه علیرضا افتخاری، سردبیر نشریه آوای‌کاشمر ضمن تقدیر از حضور فرماندار و مسئولان در این نشریه به گزارشی از نتایج سفر خود در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و معاونت مطبوعاتی پرداخت و گفت: بر اساس انتخابی که از نظر کیفی در بین نشریات صورت گرفت 12 نشریه از سراسر کشور به انتخاب صندوق اعتباری هنر و معاونت مطبوعاتی برای حضور در همایشی دو روزه تهران دعوت شدند.
وی اظهار کرد: در این سفر چند دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی و همچنین با چند تن از مسئولین و وزرا و سخنگوی دولت برگزار شد.
افتخاری عنوان کرد: در این دیدار با توجه به معرفی پتانسیل‌های شهرستان و حضور هنرمندان پیشکسوت کشوری از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برای حضور در کاشمر دعوت به عمل آمد که در این خصوص قول‌های مساعدی داده شد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1802
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.