• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
پارس وی دی اس
7

انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد

  • کد خبر : 4712
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد
صدای خاوران- فرماندار شهرستان کاشمر از وصول دستور وزیر کشور برای شروع انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداران و بخشداران در تاریخ 18 اسفند خبر داد.

صدای خاوران- فرماندار شهرستان کاشمر از وصول دستور وزیر کشور برای شروع انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمانداران و بخشداران در تاریخ 18 اسفند خبر داد.

مسلم ساقی رئیس ستاد انتخابات 1400 شهرستان کاشمر افزود: از طریق سامانه جامع انتخابات دستور وزیر کشور برای شروع انتخابات به‌صورت رسمی وصول شد و فعالیت ستاد انتخابات شهرستان کاشمر برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم در بستر امن و ان شاالله با مشارکت و حضور حداکثری مردم شروع می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی از 20 اسفندماه ثبت‌نام داوطلبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شروع و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

ساقی تصریح کرد: بر اساس اطلاعیه شماره 6 ستاد انتخابات کشور داوطلبین با استفاده از اپلیکیشن، حضور در دفاتر پیشخوان و حضور در فرمانداری‌ها می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اقدام نمایند.

وی مطرح کرد: زیرساخت‌های لازم در فرمانداری برای ثبت‌نام از داوطلبین با استقرار کاربران فراهم شده و ستاد انتخابات شهرستان از روز 20 اسفند به مدت 7 روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر پذیرای داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر خواهد بود.

فرماندار همچنین افزود: روسای هیاتهای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان تعیین و فعالیت خود را آغاز نموده‌اند.

وی یادآور شد؛ مهدی نیا به عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و همچنین حجت‌الاسلام علی محمدی به عنوان رئیس هیات نظارت برانتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان معرفی شده‎اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر ضمن دعوت برای ثبت‌نام در انتخابات شورا اسلامی شهر از کسانی که واجد شرایط ثبت‌نام و دغدغه مند و علاقه‌مند خدمت به مردم و حوزه مدیریت شهری هستند، گفت: داوطلبین می‌توانند روند ثبت‌نام خود را از طریق اپلیکیشن و سایر روش‌های اعلامی به‌صورت غیرحضوری اقدام نمایند و برای تحویل مدارک و نهایی شدن ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه نمایند و همچنین ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4712
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.