• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
23

امسال پروژه جدیدی برای کاشمر تعریف نشده است

  • کد خبر : 5465
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
امسال پروژه جدیدی برای کاشمر تعریف نشده است
صدای خاوران-فرماندار کاشمر گفت: بر اساس شاخص‌ها و الزامات اعلام شده، هیچ‌گونه پروژه جدیدی امسال برای کاشمر تعریف نشده است.

فرماندار کاشمر گفت: ۲۴۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال در قالب اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و متوازن برای اجرای ۹۵ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف، به‌منظور تداوم توسعه و آبادانی این شهرستان مورد تصویب قرار گرفت تا اجرای طرح‌های آغاز شده و در دست اقدام این شهرستان، تکمیل و به سرانجام مطلوب برسد.

مسلم ساقی در نشست کمیته برنامه‌ریزی کاشمر افزود: اعتبارات استانی امسال بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کاشمر در قالب ۵۶ برنامه و ۸۶ پروژه به مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال تعریف و مورد تصویب کمیته برنامه‌ریزی قرارگرفته است.

فرماندار کاشمر گفت: سهمیه اعتبارات مربوط به “قانون استفاده متوازن از امکانات” نیز برای این شهرستان در قالب ۱۰ فصل و ۱۰ بخش، مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال تعیین و تصویب شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین حجم اعتباری در این چهارچوب مربوط به پروژه‌های شهرداری کاشمر به میزان ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

ساقی ادامه داد: اداره نوسازی مدارس کاشمر هم در این چهارچوب ۲۳ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال اعتبار دریافت می‌کند تا برای توسعه این حوزه از شهرستان هزینه کند.

وی مدیریت جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و شبکه دامپزشکی این شهرستان را پس از شهرداری و نوسازی مدارس، موظف به اجرای بیشترین تعداد پروژه‌ها نسبت به دیگر دستگاه‌های اجرایی اعلام و بیان کرد: کوشش شده تا این حجم اعتبارات با نگاه کارشناسی و آینده‌نگری در حوزه تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های زیربنایی کاشمر توزیع شود.

فرماندار کاشمر گفت: اعتبارات متوازن این شهرستان نیز متعلق به حوزه‌های آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، درآمد سرانه شهرداری‌ها، ایجاد راه و زیرساخت‌های جاده‌ای، رسانه، فضاهای مذهبی، امکانات و فضای ورزشی، امور گردشگری و هواشناسی است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5465
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.