• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
15
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی:

ارتفاع آب از نصف لاستیک خودرو بیشتر باشد ماشین شناور می‌شود

  • کد خبر : 2976
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
ارتفاع آب از نصف لاستیک خودرو بیشتر باشد ماشین شناور می‌شود
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: اگر ارتفاع آب از نصف لاستیک خودرو بیشتر باشد امکان شناور شدن ماشین وجود دارد و در این صورت امکان نجات نیست، به همین جهت درخواست می‎شود اگر در آب‌نماها آب از روی جاده رد می‏شود صبر کرده و عبور نکنند.

حجت‏علی شایان‎فر در گفت‌وگو با آوای‌کاشمر، افزود: بر اساس پیش‌بینی‎های سازمان هواشناسی سامانه جوی فعال و بارشی که از چند روز قبل در استان خراسان‌رضوی مستقر شده اکنون در اکثر نقاط به‌خصوص مناطق جنوبی استان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این سامانه تاکنون خسارت‎هایی را به بخش‎های مختلف کشاورزی، اماکن مسکونی، تأسیسات زیربنایی به‌خصوص بخش راه، شبکه‎های آب‌رسانی و مخابرات وارد کرده است.

شایان‎فر با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های استان درگیر سیلاب و بارندگی هستند، اظهار کرد: گسترش و شروع این سامانه از مناطق غربی و جنوب غربی استان بود و به‌تناوب قسمت‏های مختلف را درگیر نمود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که شدت بارش‎ سامانه‏های بهاری بسیار زیاد و رگباری است، به همین جهت از شهروندان درخواست می‎شود از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه به جد پرهیز کنند، بسیاری از جان‌باختگان این‌گونه سیلاب‎ها در مناطقی بوده که آب از روی جاده عبور می‎کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در پایان یادآور شد؛ این بارش‌ها که از روز شنبه در استان آغاز شده بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا روز سه‌شنبه ادامه دارد، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2976
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.