• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
پارس وی دی اس
9
فرماندار کاشمر

اتاق اصناف سیاسی بازی نکند!

  • کد خبر : 750
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
اتاق اصناف سیاسی بازی نکند!
فرماندار کاشمر گفت: متاسفانه سیاست‌زده‌گی شهر، به حوزه اصناف ورود کرده است.

محمدعلی نبی‌پور در مراسم معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر افزود: متاسفانه اتحادیه‌های صنفی تحت تاثیر این سیاست‌زدگی قرار گرفته که در آینده مشکلاتی برای حوزه اصناف به وجود خواهد آمد.

وی عنوان کرد: بدون شک جریان‌های سیاسی از اتحادیه‌ها سوء استفاده می‌کنند و دود این رقابت‌های سیاسی به چشم اصناف خواهد رفت.

فرماندار کاشمر گفت: اگر اتاق اصناف به جریان‌های سیاسی ورود کند، ولی جریانی که از سوی اتحادیه‌ها در انتخابات مورد حمایت قرار گرفته رأی نیاورد، آسیب جدی خواهند دید.

وی با بیان این‌که مردم از مسئولان انتظار دارند در مسائل اقتصادی و جهت کنترل و تنظیم بازار تلاش‌های مضاعفی داشته باشند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ام بازار کاشمر به نسبت شهرستان‌های اطراف، بازار گرانی بوده و قیمت اجناس به خصوص اقلام مصرفی در این شهر گران‌تر است. 

فرماندار کاشمر اظهار کرد: نباید اگر فروشگاه زنجیره‌ای به این شهر آمد و قیمت‌شکنی کرد بازار نسبت به گسترش آن اعتراض کند.

وی گفت: منطقی نیست بازار منسجم شود و قیمت کالایی را در یک حد بالا قرار دهد، مطمئنا دستگاه قضا به شدت نسبت به این موضوع حساس بوده و حتی احتمال ورود به این موضوع وجود دارد.

نبی‌پور عنوان کرد: هرچند اقلام بسیاری در طرح تنظیم بازار توزیع می‌شود اما همچنان مردم ناراضی هستند، لذا نباید اجازه داد گروهی شکل بگیرد و اقلام تنظیم بازار را بین توزیع کننده و حوزه‌هایی که مصرف کلی دارند، دلالی کند.

فرماندار کاشمر در ادامه گفت: در حوزه گسترش زیرساخت‌ها تلاش کرده‌ایم شهرک صنعتی کاشمر به عنوان یکی از پروژه‌های پیشران، توسعه پیدا کند.

نبی‌پور همچنین اظهار کرد: آب مورد نیاز شهرک صنعتی با مشکلات جدی مواجه است که در این خصوص با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تصمیمات خوبی اتخاذ شده و مقرر گردید امور آب منطقه‌ای استان از برخی حوزه‌های منابع آبی شهرستان کم نماید و برای تامین آب شهرک اقدام کند.

وی با بیان این‌که زیرساخت سپتیک و فاضلاب شهرک صنعتی باید تکمیل شود؛ گفت: طی سال گذشته اعتبار خوبی در این زمینه لحاظ شد، اما میزان تخصیص بسیار پائین بود.

وی گفت: برخی از صنایع غذایی از جمله کارخانه قند مشکلات زیست محیطی جدی دارند که باید پیگیری و رفع مشکل شود.

نبی‌پور در پایان بیان کرد: رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر باید تمامی مشکلات کارآفرینان حوزه صنعت را پیگیری کند و نباید صنعت‌گری پشت درب اتاق مدیری معطل مانده و وقتش گرفته شود.

در ادامه رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت کاشمر گفت: اگر درک کنیم جنگ اقتصادی جدی بوده، باید آماده بود و قطعأ در رفع مشکلات موفق خواهیم بود.

محمدرضا پورکاویان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات و موانع تولید و کسب و کار نباید فقط در ساعت اداری تلاش کرد بلکه می‌طلبد شب و روز در این عرصه فعالیت داشت.

در پایان محمدرضا پورکاویان به عنوان ریاست جدید اداره صنعت معدن و تجارت کاشمر معرفی گردید.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=750
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.