• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
9

آمادگی مرکز آموزش عالی کاشمر برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

  • کد خبر : 5404
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
آمادگی مرکز آموزش عالی کاشمر برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی
به گزارش روابط عمومی و آمور بین الملل مرکز آموزش عالی کاشمر نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: کنکور سراسری امسال طبق برنامه همانند سال گذشته به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مدنظر ستاد کرونا، داوطلبان در شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: کنکور سراسری امسال طبق برنامه همانند سال گذشته به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مدنظر ستاد کرونا، داوطلبان در شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

دکتر هادی معماریان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آزمونی ایمن و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن در مرکز آموزش عالی کاشمر فراهم شده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌ سراسری دانشگاه‌ها طی روزهای ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه گفت: تعداد ۳۴۶۵ داوطلب در گروه‌های آزمایشی ریاضی و‌فنی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجه در کاشمر در این آزمون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه حدود ۵۹ درصد داوطلبان آزمون سراسری در حوزه کاشمر را زنان تشکیل می دهند؛ گفت: بیشترین تعداد داوطلبین در شهرستان مربوط به گروه آزمایشی علوم‌تجربی هستند که بیش از ۴۲ درصد داوطلبین را این گروه آزمایشی به خود اختصاص داده و گروه‌های آزمایشی علوم‌انسانی، زبان خارجه، هنر و ریاضی و فنی به ترتیب در ردیف های بعدی به نسبت تعداد داوطلب قرار دارند.

وی افزود: با توجه به تجارب کسب‌شده از برگزاری آزمون کنکور سراسری، کارشناسی ارشد، دکترا و آزمون استخدامی سال ۹۹ در شرایط کرونایی، آزمون سراسری دانشگاه‌ها امسال نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری مناسب در میان صندلی‌ها برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، اداره اوقاف و آمور خیریه، شهرداری و ستاد کرونای شهرستان، با بیان اینکه در برگزاری آزمون‌های کشوری، گروه‌های مختلفی مشارکت دارند و تمامی دست اندرکاران، حفظ سلامت داوطلبان را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند، ادامه داد: تمامی داوطلبان پیش از حضور در جلسه آزمون، بر اساس خوداظهاری وضعیت سلامتی خود را اعلام می‌کنند و افرادی که مبتلا به بیماری کرونا باشند در محلی جدا از سایر داوطلبان آزمون خود را طی خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور نیز با بیان اینکه سالن باغمزار و تعداد ۱۳ حوزه دیگر علاوه بر ساختمان مرکز آموزش عالی کاشمر به عنوان حوزه برگزاری آزمون کنکور سراسری در کاشمر در نظر گرفته شده است، گفت: امسال با توجه به شرایط ویروس کرونا، در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت فاصله استاندارد در چیدمان صندلی‌ها و استفاده از ماسک و دستکش همانند سال گذشته الزامی است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5404
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.