• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
1

64 درصد کاشمری‌ها پای صندوق‌های رأی آمدند

  • کد خبر : 10489
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
64 درصد کاشمری‌ها پای صندوق‌های رأی آمدند
صدای خاوران-فرماندار کاشمر در همین خصوص با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان کاشمر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور نشان داد که باز هم پیروز اصلی، مردم هستند. حجت‌اله شریعتمداری با اشاره به این‌که حفاظت و صیانت از آرای مردم همانند همیشه خط قرمز ما بوده است، اظهار کرد: عوامل ستاد انتخابات شهرستان کاشمر کاملاً بی‌طرفانه کار برگزاری انتخابات را انجام داده و امین و امانت‌دار آرای مردم بودند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان پس از دو مرحله رقابت بین کاندیداهای مختلف و مشارکت حداکثری به پایان رسید.

در کاشمر با توجه به رشد حدود 24 درصدی آرا نسبت به مرحله اول انتخابات، میزان مشارکت به 64 درصد افزایش یافت و آرای دکتر پزشکیان در این شهر که در دور اول حدود 16 هزار نفر بود، به 30 هزار و 951 نفر در دور دوم افزایش یافت. این در حالی بود که جلیلی بر خلاف پزشکیان که آرایش به دو برابر افزایش یافت، فقط توانست حدود 10 هزار رأی به آرای دور دوم خود اضافه کند.

فرماندار کاشمر در همین خصوص با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان کاشمر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور نشان داد که باز هم پیروز اصلی، مردم هستند.

حجت‌اله شریعتمداری با اشاره به این‌که حفاظت و صیانت از آرای مردم همانند همیشه خط قرمز ما بوده است، اظهار کرد: عوامل ستاد انتخابات شهرستان کاشمر کاملاً بی‌طرفانه کار برگزاری انتخابات را انجام داده و امین و امانت‌دار آرای مردم بودند.

وی با بیان این‌که تعداد شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات نسبت به گذشته برای تسریع و تسهیل در فرآیند رأی‌گیری حدود۱۷ درصد افزایش یافته بود، خاطر نشان کرد: برای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان کاشمر بالغ‌بر ۹۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شد که از این تعداد ۵ شعبه به‌صورت سیار، ۶۱ شعبه در شهر کاشمر، ۱۳ شعبه در روستاهای بخش فرح‌دشت و ۲۳ شعبه نیز در روستاهای بخش مرکزی مستقر شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر گفت: ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، ستادی و خدماتی کار برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان را بر عهده داشتند.

وی خاطر نشان کرد: شعب‌ اخذ رأی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ بیش از ۸۰۰ رأی داشتند را به دو شعبه تقسیم کردیم، تا هم مردم برای رأی دادن معطل نشوند و هم شمارش آرا سریع‌تر و با سهولت بیشتر انجام شود.

فرماندار کاشمر گفت: ۹۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تعیین‌شده که در مقایسه با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10489
  • نویسنده : فاطمه مجیدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.