• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
11

پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پـي شهادت سردار سليماني

  • کد خبر : 2424
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پـي شهادت سردار سليماني

پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پـي شهادت سردار سليماني    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم ملت عزيز ايران! سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسماني شد. ديشب ارواح طيبه‌ي شهيدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در ميدان‌هاي مبارزه با شياطين و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوي شهادت در راه خدا، سرانجام […]

پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پـي شهادت سردار سليماني

 

 بسماللهالرحمنالرحيم

ملت عزيز ايران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسماني شد. ديشب ارواح طيبه‌ي شهيدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در ميدان‌هاي مبارزه با شياطين و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوي شهادت در راه خدا، سرانجام سليماني عزيز را به اين مقام والا رسانيد و خون پاک او به دست شقي‌ترين آحاد بشر بر زمين ريخت. اين شهادت بزرگ را به پيشگاه حضرت بقيه‌‌الله‌ارواحناه‌‌فداه و به روح مطهر خود او تبريک و به ملت ايران تسليت عرض مي‌کنم. او نمونه‌ي برجسته‌اي از تربيت‌شدگان اسلام و مکتب امام خميني بود، او همه‌ي عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانيد. شهادت پاداش تلاش بي‌وقفه‌ي او در همه‌ي اين ساليان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ي الهي کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولي انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون او و ديگر شهداي حادثه‌ي ديشب آلودند. شهيد سليماني چهره‌ي بين‌المللي مقاومت است و همه‌ي دلبستگان مقاومت خونخواه اويند. همه‌ي دوستان ـ‌ و نيز همه‌ي دشمنان ـ بدانند خط جهاد مقاومت با انگيزه‌ي مضاعف ادامه خواهد يافت و پيروزي قطعي در انتظار مجاهدان اين راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزيز ما تلخ است ولي ادامه مبارزه و دست يافتن به پيروزي نهايي کام قاتلان و جنايتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ايران ياد و نام شهيد عاليمقام سردار سپهبد قاسم سليماني و شهداي همراه او به‏ويژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقاي ابومهدي‌المهندس را بزرگ خواهد داشت و اينجانب سه روز عزاي عمومي در کشور اعلام مي‌کنم و به همسر گرامي و فرزندان عزيز و ديگر بستگان ايشان تبريک و تسليت مي‌گويم.

سيـدعلـي خامنـهاي

13ديماه 1398

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2424
  • نویسنده : لیلا قرایی ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.