• امروز : شنبه, ۱۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 31 August - 2024
پارس وی دی اس
5

ساختن شهری آباد و پویا در سایه وفاق و همدلی محقق می‌شود

  • کد خبر : 10317
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
ساختن شهری آباد و پویا در سایه وفاق و همدلی محقق می‌شود
صدای خاوران-شهردار کاشمر از اتحاد و همبستگی ایجاد شده بین شورای‌شهر و شهرداری خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی شهرداری با خرد جمعی و تعاملی بین شورای‌اسلامی شهر و شهرداری در حال انجام است. وی اجرای همزمان روزانه بیش از۳۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر را گوشه‌ای از اقدامات شهرداری عنوان کرد و افزود: همکاری مردم و صبوری و تحمل آنها در مسائل و مشکلات اجرای پروژه‌های سطح شهر قابل تحسین است.

شهردار کاشمر گفت: ساختن شهری آباد و پویا، در سایه وفاق و همدلی محقق می‌شود.

مهندس اصغر کوهسرخی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در این دوره از مدیریت شهری با ایجاد وحدت و همدلی در مجموعه واحدهای مختلف شهرداری و ارتباط مناسب با مسئولین اجرایی شهرستان، توانسته‌ایم اقدامات خوبی در راستای شهری آباد و پویا برای زائران و مسافرین عزیزی که به این شهر سفر می‌کنند، محقق نمائیم.

وی از توجه ویژه به اقدامات زیرساختی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم همچون گذشته که همراهی مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری جهت ساختن شهری آباد و زیبا را با این نهاد شاهد بودیم، این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کوهسرخی با بیان این‌که با مصوبات شورای‌اسلامی شهر کاشمر، برنامه‌های شهرداری به خوبی محقق شده است، گفت: در این دوره از شورای‌اسلامی شهر و مدیریت شهری خواسته‌های مردم مورد توجه بوده و جهت تحقق هرکدام از خواسته‌ها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

شهردار کاشمر از اتحاد و همبستگی ایجاد شده بین شورای‌شهر و شهرداری خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی شهرداری با خرد جمعی و تعاملی بین شورای‌اسلامی شهر و شهرداری در حال انجام است.

وی اجرای همزمان روزانه بیش از۳۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر را گوشه‌ای از اقدامات شهرداری عنوان کرد و افزود: همکاری مردم و صبوری و تحمل آنها در مسائل و مشکلات اجرای پروژه‌های سطح شهر قابل تحسین است.

کوهسرخی گفت: شهرداری می‌تواند با مشارکت مردم و مسئولان در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی گام‌های موثرتری بردارد.

وی با اشاره به این‌که در برنامه‌های شهرداری، همواره جوانان مورد توجه هستند و انتظار داریم این قشر پویا به لحاظ فکری و ارائه پیشنهادات‌شان با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند؛ خاطر نشان کرد: برگزاری مراسمات مختلف ملی و مذهبی و حضور پر شور جوانان نشان‌گر توجه جوانان به پویایی و سرزنده بودن شهر دارد.

وی با بیان این‌که شهرداری به منظور زیباسازی و بهسازی فضای شهری در جهت بالا بردن نشاط و شادابی شهروندان و ایجاد شهری زیبا و افزایش رفاه عمومی اقداماتی را در دستور کار دارد، گفت: بخش‌هایی همچون تأسیسات فنی، عمران، فضای سبز، خدمات شهری، شهرسازی، فرهنگی با تلاش فراوان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

وی عنوان کرد: واحد تأسیسات فنی شهرداری با تشکیل کارگروهی در راستای حفظ و برقراری امنیت و ارتقا سلامت شهری و شهروندان اقدام به فعالیت‌های مختلف زیرساختی نموده است که اجرای روشنایی در مناطق تاریک سطح پارک‌ها، میادین و بلوارها و ایجاد روشنایی‌های متنوع و استفاده از تکنولوژی‌های به روز در نورپردازی‌ها و همچنین همکاری در مدیریت مصرف برق در سطح شهر یکی از اقدامات این واحد است.

شهردار کاشمر تصریح کرد: با افزایش سرعت و کیفیت، با فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در زیباسازی شهری، امیدواریم گام‌های مهمی در جلب رضایت شهروندان برداشته شود تا در آینده‌ای نزدیک، شهری زیبا و پویا داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10317
  • نویسنده : فاطمه مجیدی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.