• امروز : شنبه, ۱۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 31 August - 2024
پارس وی دی اس
3
حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین:

دولت پزشکیان اصلاحات اساسی را شروع کند

  • کد خبر : 10491
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
دولت پزشکیان اصلاحات اساسی را شروع کند
صدای خاوران-نماینده مردم منطقه ترشیز با اشاره به این‌که صیانت از آرای مردم خط قرمز نظام است، خاطر نشان کرد: انتخابات اخیر نشان داد که مردم هر فردی را انتخاب کنند، حاکمیت و شورای‌نگهبان همان را اعلام می‌کنند. وی اظهار کرد: این انتخابات نشان داد در سال‌های گذشته به خصوص سال 88 و حتی قبل از آن هیچ تقلبی شکل نگرفته و همیشه جمهوری‌اسلامی منافع و آرای مردم را چون جان خویش محافظت و اعلام می‌کند.

نماینده مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی گفت: دولت دکتر پزشکیان باید اصلاحات اساسی را در خصوص کارهایی که نیاز به اصلاح دارد را شروع کند و مجلس هم حتماً طبق قانون حمایت می‌کند و البته برای این‌که دولت بتواند توفیقات خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد، نظارت دقیق هم خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین ضمن تبریک به انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران و تمامی هواداران ایشان، افزود: پیروز اصلی انتخابات 15تیرماه، ملت بزرگ ایران با حضور بیش از 50 درصد در پای صندوق‌های رأی بودند.

وی اذعان کرد: گرچه بسیاری در داخل و خارج کشور می‌گفتند شورای نگهبان یا حاکمیت طرفدار شخص خاصی هستند و هیچ وقت اجازه نخواهند داد دکتر پزشکیان برنده انتخابات شود، اما این انتخابات نشان داد، هیچ تقلبی صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم منطقه ترشیز با اشاره به این‌که صیانت از آرای مردم خط قرمز نظام است، خاطر نشان کرد: انتخابات اخیر نشان داد که مردم هر فردی را انتخاب کنند، حاکمیت و شورای‌نگهبان همان را اعلام می‌کنند.

وی اظهار کرد: این انتخابات نشان داد در سال‌های گذشته به خصوص سال 88 و حتی قبل از آن هیچ تقلبی شکل نگرفته و همیشه جمهوری‌اسلامی منافع و آرای مردم را چون جان خویش محافظت و اعلام می‌کند.

نیک‌بین با بیان این‌که دکتر پزشکیان با همت مردمی که پای صندوق‌ها آمدند به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران شد، گفت: امیدواریم با تعامل و پشتکار دولت چهاردهم، شاهد اتفاقات خوبی برای کشور باشیم.

وی تأکید کرد: تمامی نهادهای مختلف کشور باید دست به دست هم دهند و کارهایی که نیاز به اصلاح دارد و به خصوص در انجام کارهای زیرساختی به کمک دولت دکتر پزشکیان بیایند.

نماینده مردم منطقه ترشیز با بیان این‌که امیدواریم دولت سرانجام خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد، افزود: بدون شک با تعامل، کار و تلاش است که مردم راضی می‌شوند.

وی تصریح کرد: همه می‌آیند و می‌روند ولی آنچه که در این نظام ثابت می‌ماند مردم‌ و حاکمیت جمهوری‌اسلامی ایران است.

نیک‌بین ابراز امیدواری کرد؛ دکتر پزشکیان بتواند با اجرای درست قانون، رضایتمندی بیشتری برای مردم ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10491
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.