• امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
پارس وی دی اس
12

خبرهای غیرمحرمانه انتخاباتی!

  • کد خبر : 9315
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
خبرهای غیرمحرمانه انتخاباتی!
صدای خاوران-آقایان زاده‌اکبر، محمدی، شفیعی، فروغی، امیری‌مقدم، عیسایی، تارم و ایوبی به‌عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند که البته ترکیب مناسبی است! اصلاح‌طلبان هم البته یک نماینده در بین این هشت نفر دارند! که باید گفت؛ علی برکت‌ا...   * همچنان‌که بارها اعلام گردیده، اصلاح‌طلبان پیش نیازها و الزاماتی برای شرکت فعال در انتخابات قائل هستند اما با این حال، خبرها حکایت از این دارد که در حال حاضر تنها کاندیدای نزدیک به جریان اصلاح‌طلبان در منطقه ترشیز، «جعفر سلیمانی» است. هرچند این جریان سیاسی اظهارنظر رسمی در این رابطه انجام نداده است.

 

* شنیدنی‌ها حکایت از آن دارد که آقایان خباز، جلالی و اسماعیل‌نیا جهت انتخابات مجلس از حوزه‌های انتخابیه تهران و مشهد ثبت‌نام کرده‌اند، که به غیر از «محمدرضا خباز» که رسماً اعلام کرده تغییر حوزه نخواهد داد، هنوز خبری از تعیین تکلیف و تغییر حوزه آقایان جلالی و اسماعیل نیا جهت حضور در حوزه انتخابیه ترشیز به دست نیامده است!

 

* در حال حاضر آقایان «نیک‌بین، کوهسرخی، شاه‌پسند، غزنوی، سپهریان، رجبی و اشرفی» کاندیداهای مطرح جریان اصولگرا، می‌باشند که با توجه به ثبت‌نام «احمد بلوکیان» و بی‌خبری از نوع فعالیت ایشان، و حضور کاندیداهای مدعی از کوهسرخ، خلیل‌آباد و بردسکن، کار را برای اصولگرایان بسیار سخت کرده است.

 

* از محافل اصولگرایان خبر می‌رسد که تمامی کاندیداهای مطرح این جریان سیاسی تمام‌ قد وارد فعالیت انتخاباتی شده و هیچ‌کدام نه تصمیمی به انصراف و نه قصد حمایت از کاندیدای دیگر را دارند! و هرکدام به‌نوعی فعالیت خود را تا شب انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند!

 

* آقایان زاده‌اکبر، محمدی، شفیعی، فروغی، امیری‌مقدم، عیسایی، تارم و ایوبی به‌عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند که البته ترکیب مناسبی است! اصلاح‌طلبان هم البته یک نماینده در بین این هشت نفر دارند! که باید گفت؛ علی برکت‌ا…

 

* همچنان‌که بارها اعلام گردیده، اصلاح‌طلبان پیش نیازها و الزاماتی برای شرکت فعال در انتخابات قائل هستند اما با این حال، خبرها حکایت از این دارد که در حال حاضر تنها کاندیدای نزدیک به جریان اصلاح‌طلبان در منطقه ترشیز، «جعفر سلیمانی» است. هرچند این جریان سیاسی اظهارنظر رسمی در این رابطه انجام نداده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9315
  • نویسنده : علیرضا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.