• امروز : شنبه, ۱۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 31 August - 2024
پارس وی دی اس
3
داستان صعودی که لذتش را همه چشیدند

تیم “فرداد بازرگانی محمدی کاشمر” به لیگ دست‌ اول کشور راه یافت

  • کد خبر : 10554
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
تیم “فرداد بازرگانی محمدی کاشمر” به لیگ دست‌ اول کشور راه یافت
داستان صعودی که لذتش را همه چشیدند تیم "فرداد بازرگانی محمدی کاشمر" به لیگ دست‌ اول کشور راه یافت

زمان زیادی نمیگذرد از وقتی که برای دیدن بازی «تیم فوتسال محمدی» در جام رمضان از تهران به کاشمر آمدم، سالن انقلاب مملو از تماشاگر بود.

مسئولیت تیم را برادرم مهدی و دوستم الیاس برعهده داشتند، همان سال تیم فوتسال محمدی توانست قهرمانی جام رمضان را از آن خود کند، با علاقهای که داشتم سال بعد من به تیم اضافه شدم و بار دیگر با پشتکار و تلاش تمامی بازیکنان توانستیم قهرمان شویم.

بعد از قهرمانی با صحبتها و رایزنیهایی که صورت گرفت در تلاش برآمدم تا بتوانیم تیمی در سطح استان داشته باشیم، گرچه بسیاری مخالف بودند اما سرانجام توانستم دو امتیاز امید و بزرگسالان سوپر لیگ استان را از آقای سعید مسافر که تیم خوب الجی را در سطح استان داشت، خریداری کنم.

خوشبختانه برخلاف آنچه بسیاری فکر میکردند در اولین حضورمان در بازیهای استانی تیم امیدها با سرمربیگری «حامد محمدی» و «علی زراعتکار» توانستیم برای اولینبار در کاشمر قهرمانی استان را به دست آوریم، گرچه تیم بزرگسالانمان هم شایسته قهرمانی بود و در نیمفصل اول قهرمان شده بود، اما به دلیل حواشی که برایش ایجاد شد با کسب مقام چهارمی مسابقات را به پایان رساند.گرچه کرونا موجب شد تا دو سالی مسابقات تعطیل شوند، اما تیم بزرگسالانمان با پشتکار و تجربهای که داشت توانست قهرمان استان شود، موفقیتهایمان موجب شد تا بلافاصله پس از قهرمانی سوپر لیگ استان تصمیم به خرید امتیاز لیگ دسته دوم کشور بگیریم، خوشبختانه در این بازیها هم توانستیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

گرچه در این مسابقات تیم تا مراحل پایانی پیش رفت اما در آخرین مسابقه نتوانستیم صعود کنیم، البته جا دارد از تلاشهای نماینده شهرستان حجتالاسلام نیکبین و امامجمعه کاشمر حجتالاسلام طاهری و همچنین آقای سعید مسافر رئیس هیئت فوتبال، جناب آقای امیر عرب برای همکاری و سرپرستی تیم،  دوست خوبم جناب آقای حمید عبداللهزاده مدیر محترم رستوران تاک و تماشاگران و  دوستانی که در طی این مسیر دشوار ما را تنها نگذاشتند و با حمایتهایشان همیشه قوت قلبمان بودند، تشکر کنم.

سال دوم با تغییراتی که در کادر فنی ایجاد نمودم و همچنین اضافه کردن برادرم مهدی بهعنوان سرمربی و الیاس عزیز بهعنوان سرپرست وارد مسابقات سوپر لیگ استان شدیم و تیم دوباره به فینال بازیها راه پیدا کرد بهطوریکه به اولین تیم شهرستانی که دو سال پشت سر هم به فینال راه پیدا میکند، تبدیل شدیم.

شرایط خوب تیم پس از بازیهای سوپر لیگ موجب شد وارد مسابقات لیگ دسته دوم شویم، برای دور اول به شهر مهدیشهر سمنان رفتیم و بحمدالله در آنجا امتیازات لازم را کسب نمودیم و در دور دوم نیز درخواست میزبانی دادیم.

پس از اینکه برنده قرعهکشی شدیم و کاشمر میزبان شد، امتیازات لازم را گرفتیم و بهعنوان تیم اول راهی دور بعدی مسابقات شدیم و در دور بعد بهعنوان تیم اول حکم صعود به لیگ دسته اول کشور را برای اولینبار در خطهی ترشیز گرفتیم و در پایان مسابقات تیم «فرداد بازرگانی محمدی» عنوان نایبقهرمانی لیگ دستدوم کشور را از آن خود کرد.

طی این سالها بهحق تماشاگران عزیز هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و با تشویقهایشان همیشه قوت قلبی برای ما بودند، همچنین فرماندار شهرستان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و کادر محترمشان، شبکه بهداشت و درمان، رئیس هیئت فوتبال، رئیس ادارهی ورزش و جوانان و کادر عزیز علیرضا مقصودی، علی زراعتکار، احسان حسینپور و مهدی کبیری از دیگر عزیزانی بودند که ما را در این مسیر همراهی کردند.

به امید روزهای خوب

برای فوتسال شهر عزیزمان

 مدیر عامل تیم: حامد محمدی

 مدیر اجرایی: علی زراعتکار

 سرمربی: مهدی محمدی

 مربیان: حامد محمدی، احسان حسین‌پور

 سرپرست: الیاس زراعتکار

 پزشکیار: علیرضا مقصودی

 ماساژور: مهدی کبیری

 عکاس تیم: حجت آملی

بازیکنان: مرتضی زاهدی، عرفان صادقی، مرتضی شیبانی، مهدی بسیجد، حمید مرادیان، علی بهره‏مند، علیرضا زارعی، حمید فرمان‌بر، محمد عظیمی، مهدی رضوی، معین یعقوبیان، عرفان کردزاده، محمد ناری، عادل بهادری، حسین ناری

. افتخارات باشگاه

قهرمان چندین دوره جام مبارک رمضان

قهرمان سوپر لیگ استان در رده سنی امید

قهرمان سوپر لیگ استان در رده سنی بزرگسالان

نایب قهرمان لیگ دسته دوم کشور وصعود به لیگ دسته  یک

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10554
  • نویسنده : سعید علیخانی
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.