• امروز : شنبه, ۱۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 31 August - 2024
پارس وی دی اس
5

اتمام عملیات پی‏سازی واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 10319
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
اتمام عملیات پی‏سازی واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن
صدای خاوران-فرماندار کاشمر با بیان این‌که این پروژه در5 فاز احداث می‌شود، اظهار کرد: در راستای قانون جهش تولید مسکن، نهضت ملی مسکن کاشمر در ۵ سایت برنامه‌ریزی شد که سایت ۳۰ واحدی، ۱۲۶ واحدی، ۳۴ هکتاری و ۱۸۸ هکتاری از آن جمله هستند. شریعتمداری با اشاره به این‌که در مجموع حدود چهل هزار نفر در این واحدها ساکن خواهند شد، تصریح کرد: علیرغم این‌که تاکنون تعدادی از شهروندان در منازل خود ساکن شده‌اند، تعداد قابل‌توجهی هم معرفی به بانک شده و تشکیل پرونده داده‌ و منتظر واریز هستند.

 فرماندار کاشمر از اتمام عملیات اجرای فنداسیون واحدهای مسکونی مخصوص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

حجت‌اله شریعتمداری طرح نهضت ملی مسکن را یکی از یادگارهای دولت آیت‌الله رئیسی برای بی‌خانه‌ها دانست و افزود: ساخت9500 واحد طرح نهضت ملی مسکن یادگار رئیس‌جمهور شهید در نقاط مختلف شهرستان کاشمر در مدت سه سال است.

وی با بیان این‌که نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه‌دار شدن کسانی است که به هر دلیلی نمی‌توانند صاحب‌خانه شوند؛ افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه نهضت ملی مسکن در کاشمر از پیشرفت قابل‌توجهی برخوردار می‌باشد.

فرماندار کاشمر با بیان این‌که این پروژه در5 فاز احداث می‌شود، اظهار کرد: در راستای قانون جهش تولید مسکن، نهضت ملی مسکن کاشمر در ۵ سایت برنامه‌ریزی شد که سایت ۳۰ واحدی، ۱۲۶ واحدی، ۳۴ هکتاری و ۱۸۸ هکتاری از آن جمله هستند.

شریعتمداری با اشاره به این‌که در مجموع حدود چهل هزار نفر در این واحدها ساکن خواهند شد، تصریح کرد: علیرغم این‌که تاکنون تعدادی از شهروندان در منازل خود ساکن شده‌اند، تعداد قابل‌توجهی هم معرفی به بانک شده و تشکیل پرونده داده‌ و منتظر واریز هستند.

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت در تمامی کشور از جمله این شهرستان دانست و گفت: حسب آمارهای موجود حدود یک‌سوم جمعیت شهرستان کاشمر را مستاجرین تشکیل می‌دهند که پروژه نهضت ملی مسکن، تأثیر بسیاری در خانه‌دار شدن آن‌ها دارد.

وی خاطر نشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت تاکنون بالغ ‌بر 19هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد تاکنون 9500 نفر تأیید نهایی شده‌اند.

فرماندار کاشمر گفت: جزو اولین پروژه‌ها در استان هستیم که آماده‌سازی کامل و شبکه آب و برق را در سایت طرح نهضت ملی مسکن اجرا نموده‌ایم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10319
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.