• امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 1 September - 2024
پارس وی دی اس
1

تعطیلی شورای‌شهر، خوب یا بد؟!

  • کد خبر : 10723
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
تعطیلی شورای‌شهر، خوب یا بد؟!
صدای خاوران-این که فرد یا افرادی از محل کار خود مرخصی بگیرند و به سفر اربعین و یا تفریحی بروند، امری مقبول است اما نه این‌که چنان بروند که آن دستگاه تعطیل شود! آنچه در این باره در شورای شهر کاشمر رخ داده مانند این است که کارمندان اداره یک شهرستان یا یک شعبه بانک همزمان مرخصی بگیرند یا به ماموریت بروند به طوری که آن بانک و اداره تعطیل شود کار مردم بماند روی هوا! مگر آن‌که قبول داشته باشند بود و نبودشان یکی هست و عدم حضورشان ضرری به شهر نخواهد زد!

با خبر شدیم چون تعدادی از اعضای شورا به سفر زیارتی اربعین رفته‌اند، و برخی در سفر سیاحتی سیر می‌کنند، جلسات این شورا مثل هفته قبل تعطیل شده و شاید هفته بعد هم برگزار نشود!

بار دیگر بخوانید: اعضای شورای شهر، وظیفه خود را رها کرده و به سفر اربعین و یا… رفته‌اند و کاشمر چند هفته بدون شورا خواهد ماند!

این که فرد یا افرادی از محل کار خود مرخصی بگیرند و به سفر اربعین و یا تفریحی بروند، امری مقبول است اما نه این‌که چنان بروند که آن دستگاه تعطیل شود! آنچه در این باره در شورای شهر کاشمر رخ داده مانند این است که کارمندان اداره یک شهرستان یا یک شعبه بانک همزمان مرخصی بگیرند یا به ماموریت بروند به طوری که آن بانک و اداره تعطیل شود کار مردم بماند روی هوا! مگر آن‌که قبول داشته باشند بود و نبودشان یکی هست و عدم حضورشان ضرری به شهر نخواهد زد!

البته شاید همین‌هایی که امروز با رفتن‌شان به اربعین شورای‌شهر را به تعطیلی کشانده‌اند همان‌هایی باشند که وقتی مرحوم رئیسی به وزرایش گفت هوس سفر اربعین نکنید و بچسبید به کارهایتان، می‌گفتند می‌بینید رئیس جمهورمان چقدر مردمی است؟ ولی الان خودشان کارهایشان را رها کرده‌اند و به راهپیمایی اربعین رفته‌اند.

واقعاً کسانی که با رفتن شان به سفر، شورا را از رسمیت انداخته‌اند و هیئت رئیسه جدید را انتخاب نکرده و شهر را به امان خدا سپردند! پاسخی برای مردم دارند یا اساساً قائل به پاسخگویی نیستند؟!

سوال بعد این که آیا می‌شود به اینها گفت: زیارت قبول؟!

و سوال آخر که همیشه مطرح هست این‌که: اعضای محترم شورا، حق‌الجلسه دریافت می‌کنند، بابت این تعطیلات هم تا حالا حقوقی دربافت کرده‌اند؟!

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10723
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.