• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
8

با خرید یک دستگاه فینیشر، اجرای آسفالت جان تازه‌ای گرفت

  • کد خبر : 9300
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
با خرید یک دستگاه فینیشر، اجرای آسفالت جان تازه‌ای گرفت
صدای خاوران-شهردار کاشمر ادامه داد: هرچند هنوز به حد ایده‌آل نرسیده‌ایم اما در مقایسه نسبت به پارسال، اقدامات بسیاری ارزشمند و قابل‌توجهی برای رفاه حال شهروندان انجام گرفته است. وی اظهار کرد: علیرغم این‏که سال گذشته در پیک حضور زائران و مسافرانی که به سیدمرتضی آمدند، نارضایتی‌های بسیاری از وضعیت بهداشتی این مکان وجود داشت، اما با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری علاوه بر اتمام فاز 4 بلوار، جنگل سیدمرتضی نیز بهسازی گردید.

شهردار کاشمر گفت: در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی شهرداری و به‌منظور ایجاد درآمد پایدار و تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی، با حمایت شورای‌شهر یک دستگاه فینیشر خریداری شد.

“مهندس اصغر کوهسرخی” خاطر نشان کرد: هرچند از سال1364شهرداری کاشمر کارخانه آسفالت دارد، اما طی این سال‌ها از داشتن یک دستگاه فینیشر محروم بوده و برای اجرای پروژه‌های آسفالت، آن را با قیمت‌های بسیار بالا اجاره می‌کرده است.

وی با بیان این‏که پیمانکاران حتی با روزی حدود30 میلیون تومان حاضر به همکاری با شهرداری نبودند؛ عنوان کرد: با حمایت شورای‌شهر خرید یک دستگاه فینیشر در دستور کار قرار گرفت و خریداری شد.

کوهسرخی با اشاره به این‏که شهرداری بر ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت جلب رضایت‌مندی مردم تأکید دارد؛ تصریح کرد: به‌منظور بهسازی معابر، رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، با هدف رفع ناهمواری‌ها، بهبود و ارتقای کیفیت، به‌زودی نهضت آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر سرعت خواهد گرفت و بدون شک دستگاه فینیشر روند اجرای عملیات آسفالت را تسریع خواهد بخشید.

وی افزود: اجرای آسفالت توسط پیمانکار هزینه زیادی در بر دارد که با اضافه شدن دستگاه فینیشر به تجهیزات عمرانی شهرداری، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در آینده می‌توان از این طریق درآمدزایی به همراه داشت.

کوهسرخی تصریح کرد: با توجه به این‏که شهرداری به‌صورت مستقیم نمی‌تواند دستگاه تهیه نماید، با مکاتباتی که با سازمان همیاری‌های شهرداری انجام گرفت، امسال این دستگاه تهیه شد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی بیش از30 دستگاه فینیشر موجود در بازار و گمرک توسط کارشناسان خبره، در نهایت بهترین دستگاه توسط شهرداری و سازمان همیاری‌ها خریداری گردید.

کوهسرخی در ادامه با اعلام این‏که کارهای شهرداری فقط به آسفالت، جدول‌گذاری و تایل فرش خلاصه نمی‌شود، از تحویل 4 دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای خدمات به شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به این‏که اتوبوس‌ها برای رفاه بیشتر مردم تهیه شده است، امیدواریم شهروندان با استفاده از این اتوبوس‌ها به کاهش بیشتر ترافیک در مرکز شهر کمک نمایند.

وی همچنین بیان کرد: هزینه دو دستگاه ون درون‌شهری نیز پرداخت ‌شده که به‌زودی تحویل شهرداری می‌شود، هم‏چنین به‌زودی دو دستگاه کامیون جدید به بخش خدمات شهری برای فعالیت‌های عمرانی شهر تحویل خواهد شد.

وی اعلام کرد: در حوزه ماشین‌آلات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، به‌طوری‌که 6دستگاهی که از رده خارج شده بود، مجدد پس از اورهال وارد مدار شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار کاشمر ادامه داد: هرچند هنوز به حد ایده‌آل نرسیده‌ایم اما در مقایسه نسبت به پارسال، اقدامات بسیاری ارزشمند و قابل‌توجهی برای رفاه حال شهروندان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: علیرغم این‏که سال گذشته در پیک حضور زائران و مسافرانی که به سیدمرتضی آمدند، نارضایتی‌های بسیاری از وضعیت بهداشتی این مکان وجود داشت، اما با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری علاوه بر اتمام فاز 4 بلوار، جنگل سیدمرتضی نیز بهسازی گردید.

کوهسرخی با بیان این‏که هرچند جنگل سیدمرتضی از وضعیت خوبی برخوردار نبود، اما با اقدامات مناسب و کارشناسی شده‌ای که صورت گرفت، این جنگل ساماندهی و مکان‌هایی برای اسکان زائران ایجاد شد، افزود: طی این مدت زائرسرا با کیفیت بسیار خوبی تکمیل و تجهیز گردید.

وی اظهار کرد: به‌رغم این‏که در گذشته بخش قابل‌توجهی از جنگل سیدمرتضی خشک شده بود، اما با جایگزین کردن نهال‌های مثمر اکنون از وضعیت مطلوبی برخوردار می‌باشد.

شهردار کاشمر هم‏چنین از اجرای 19کیلومتر آبیاری تحت‌ فشار برای فضای سبز خبر داد و گفت: با اجرای آبیاری تحت‌فشار در نقاط مختلف شهر، 5 میلیارد تومان در مصرف آب صرفه‌جویی شد که با اقدامات صورت گرفته فضای سبز کاشمر برخلاف برخی شهرها نه‌تنها حفظ شد، بلکه افزایش چشم‌گیری هم داشت.

وی با بیان این‏که سرانه فضای سبز کاشمر به 17.1درصد رشد پیدا کرده است، افزود: با تلاش همکارانم در فضای سبز، جنگل سیدمرتضی و فضای سبز در بحران کم‌آبی و بی‌آبی، به‌خوبی نگهداری شد.

کوهسرخی در پایان اذعان کرد: برای به ثمر نشستن اقدامات کلان عمرانی بیش از پیش نیازمند صبر و تحمل شهروندان فهیم شهر کاشمر هستیم، زیرا بدون این امر مدیریت شهری نمی‌تواند در اسرع وقت نسبت به انجام تعهدات خود و اتمام پروژه‌ها اقدام نماید.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9300
  • نویسنده : فاطمه مجیدی کسرینه
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.