• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
10
فرماندار کاشمر:

نگفتن دستاوردهای دولت به مردم، ظلم به نظام است

  • کد خبر : 1444
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۱۲
نگفتن دستاوردهای دولت به مردم، ظلم به نظام است
فرماندار کاشمر گفت: به رغم این‌که توسط دولت تدبیر و امید اقدامات بسیاری انجام شده اما نگفتن این دستاوردها ظلم به نظام و دولت برآمده از آراء مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای‌خاوران، مسلم ساقی در دیدار با مدیرمسئول، سردبیر و خبرنگاران نشریه منطقه‌ای آوای‌کاشمر با وی، افزود: با توجه به این‌که اصحاب‌رسانه یکی از ارکان توسعه شهرستان هستند، خبرنگاران باید به مسائل و آسیب‌های اجتماعی شهرستان بپردازند و راهکار ارائه دهند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران از مواردی که موجب تشویش اذهان‌عمومی می‎شود پرهیز کنند، ما در حوزه شهرستان به دنبال تقابل نخواهیم بود.

ساقی ادامه داد: مسئولان باید مردم‎دار باشند و مهارت شنوندگی را تقویت کنند، شاید برای برخی افرادی که مراجعه می‎کند نتوان کاری کرد اما پس از شنیدن صحبت‌ها می‎توان به صورت محترمانه راهنمایی نمود.

وی همچنین بر گردش آزاد اطلاعات در شهرستان تاکید کرد و گفت: فسادی که اتفاق می‎افتد عارضه بوده و ریشه آن در جای دیگری است، اگر به صورت شفاف اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهیم از بسیاری فسادها جلوگیری می‎شود.

ساقی عنوان کرد: باید به منشور حقوق شهروندی که از سوی ریاست‌محترم‌جمهور ابلاغ شده همه پایبند باشیم، روح حاکم بر منشور حقوق شهروندی همین تکریم ارباب‌رجوع به معنای واقعی است.

وی اظهار کرد: روابط عمومی‎های ادارات مکلف هستند اطلاعاتی که محرمانه نیستند را در پرتال‎های ادارات خود بارگذاری کنند که اگر این‌گونه باشد نه تنها برای هر سوال جزئی شهروندان مراجعه نخواهند کرد، بلکه در کاهش فساد تاثیرگذار خواهد بود.

فرماندار کاشمر بیان کرد: به رغم کارهای بسیاری که در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده، اما در حوزه اطلاع‌رسانی ضعف داشته‎ایم و بسیاری از اقدامات انجام شده به مردم گفته نشده و این ظلم به نظام و دولت برآمده از آرای مردم است.

وی افزود: هرچند این اطلاع‌رسانی‎ها نه تنها ریا نخواهد بود، بلکه در این مقطع زمانی باید اخبار امید بخش به مردم ارائه شود ولی متاسفانه تمامی اخباری که به مردم داده می‌شود، منفی است.

فرماندار کاشمر عنوان کرد: متاسفانه برخی رسانه‎ها با اخبار منفی می‎خواهند مردم را ناامید کنند در صورتی‌که اگر بخواهیم گام‌های مثبتی برداریم باید واقع‌بینانه به مسائل نگاه کرد و در کنار مشکلات اقدامات انجام شده را هم گفت.

او همچنین بر استفاده از ظرفیت‎های شهرستان تاکید کرد و گفت: باید از توان تمامی کاشمری‎های مقیم شهرها و استان‌های دیگر برای توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی اولین جلسه معین‎های اقتصادی با حضور استاندار در شهرستان برگزار شد و تلاش می‎شود برای توسعه و عمران منطقه قدم‎های مثبتی برداشته شود.

وی اظهار کرد: تا جایی که بتوانم آرامش سیاسی را در منطقه برقرار خواهیم کرد و سعی خواهم نمود به اختلافات دامن زده نشود.

فرماندار کاشمر عنوان کرد: به رغم این‌که نگاه سیاسی شفافی دارم و کتمان نمی‎کنم اما با تمامی جناح‎های سیاسی شهرستان اگر مشتاق باشند، گفت‌وگو خواهم کرد.

ساقی افزود: باید فرهنگ‌سازی شود فعالین سیاسی اختلافات خود را به سطح جامعه نبرند و با هر نوع نگاهی که دارند در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت منطقه تلاش کنند.

وی در پایان بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها و باز شدن فضاها تاکید کرد و گفت: مسئولان دانشگاه نباید از برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی ترس داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1444
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.